Kaip sukurti sėkmingą Landing Page?

Kaip sukurti sėkmingą nukreipiamąjį puslapį (angl. Landing Page)
Šiame įraše trumpai papasakosime pagrindines „Landing Page“ kūrimo gaires, o norėdami plačiau pasitarti dėl šių puslapio kūrimo – užsiregistruokite į konsultaciją su Motramo specialistu. Tai galite padaryti vos parašę mums žinutę, ar pakomentavę po įrašu!
📖 SĄVOKA. „Landing Page“ yra internetinio puslapio skiltis, į kurią nukreipia reklaminis skelbimas. Tarkime, internetinė parduotuvė, kuri parduoda papuošalus, reklamuojasi su raktažodžiu auskarai. Nuspaudus tokį skelbimą, jis nukreipia į auskarų tinklapio skiltį.
⛳ TIKSLAS. Pagrindinis nukreipimo puslapio tikslas generuoti konversijas ir pritraukti potencialius klientus, todėl svarbiausiai, kad lankytojai atliktų raginimą veikti (CTA).
🎨 DIZAINAS. Čia svarbiausias pirmasis įspūdis, todėl paklauskite savęs, į ką aš
atkreipiu dėmesį? Tuomet komponuokite ryškiai išsiskiriantį raginimo veikti mygtuką, su minimalistiniu, bet tikslią informaciją apimančiu dizainu. Nepamirškite, „Landing Page“ turi būti patogus ir mobiliesiems.
💯 PAVADINIMAS. Jūsų pavadinimas yra pirmas dalykas, kuris sudomins jūsų lankytoją, todėl aiškiai ir glaustai nurodykite, kas yra jūsų produktas ar paslauga.
✍ ANTRAŠTĖ. Išplėskite informaciją esančią pavadinime, bet įsitikinkite, kad aprašymo turinys nukreips vartotoją į norimą atlikti veiksmą (į teisingą raginimą veikti).
🖼 VAIZDAI. Smegenys apdoroja vaizdus žymiai greičiau nei tekstą, todėl atvaizdo įtraukimas į nukreipimo puslapį yra puikus būdas užtikrinti, kad padarysite tiesioginį įspūdį. Nukreipimo puslapyje galite naudoti ir vaizdo įrašus.
👫 PASITIKĖJIMO SIGNALAI. Naujausi „Hubspot“ tyrimai nustatė, kad net 71% žmonių yra labiau linkę ką nors įsigyti, jei tai buvo rekomenduota internete, todėl į savo nukreipiamąjį puslapį pridėkite atsiliepimų, klientų rekomendacijų apie jūsų produktą.
💫 OPTIMIZAVIMAS. Norėdami, kad jūsų „Landing Page“ būtų sėkmingas, nepamirškite, kad neišvengsite optimizavimo būtinybės, todėl raktiniai žodžiai, pavadinimo žyma, meta aprašymas, antraštės bei „Alt“ žymos privalo būti aprašytos.
Galiausia, nukreipimo puslapio sėkmę galima suskirstyti į tris elementus – dizainas, turinys ir optimizavimas. Jei Jums reikalinga pagalba kuriant „Landing Page“ su vienu ar visais elementais – nedvejodami parašykite mums žinutę.
Kaip sukurti sėkmingą Landing Page?

Šiame įraše trumpai papasakosime pagrindines „Landing Page“ kūrimo gaires, o norėdami plačiau pasitarti dėl šių puslapio kūrimo – užsiregistruokite į konsultaciją su Motramo specialistu. Tai galite padaryti vos parašę mums žinutę, ar pakomentavę po įrašu!
📖 SĄVOKA. „Landing Page“ yra internetinio puslapio skiltis, į kurią nukreipia reklaminis skelbimas. Tarkime, internetinė parduotuvė, kuri parduoda papuošalus, reklamuojasi su raktažodžiu auskarai. Nuspaudus tokį skelbimą, jis nukreipia į auskarų tinklapio skiltį.
⛳ TIKSLAS. Pagrindinis nukreipimo puslapio tikslas generuoti konversijas ir pritraukti potencialius klientus, todėl svarbiausiai, kad lankytojai atliktų raginimą veikti (CTA).
🎨 DIZAINAS. Čia svarbiausias pirmasis įspūdis, todėl paklauskite savęs, į ką aš atkreipiu dėmesį? Tuomet komponuokite ryškiai išsiskiriantį raginimo veikti mygtuką, su minimalistiniu, bet tikslią informaciją apimančiu dizainu. Nepamirškite, „Landing Page“ turi būti patogus ir mobiliesiems.
💯 PAVADINIMAS. Jūsų pavadinimas yra pirmas dalykas, kuris sudomins jūsų lankytoją, todėl aiškiai ir glaustai nurodykite, kas yra jūsų produktas ar paslauga.
✍ ANTRAŠTĖ. Išplėskite informaciją esančią pavadinime, bet įsitikinkite, kad aprašymo turinys nukreips vartotoją į norimą atlikti veiksmą (į teisingą raginimą veikti).
🖼 VAIZDAI. Smegenys apdoroja vaizdus žymiai greičiau nei tekstą, todėl atvaizdo įtraukimas į nukreipimo puslapį yra puikus būdas užtikrinti, kad padarysite tiesioginį įspūdį. Nukreipimo puslapyje galite naudoti ir vaizdo įrašus.
👫 PASITIKĖJIMO SIGNALAI. Naujausi „Hubspot“ tyrimai nustatė, kad net 71% žmonių yra labiau linkę ką nors įsigyti, jei tai buvo rekomenduota internete, todėl į savo nukreipiamąjį puslapį pridėkite atsiliepimų, klientų rekomendacijų apie jūsų produktą.
💫 OPTIMIZAVIMAS. Norėdami, kad jūsų „Landing Page“ būtų sėkmingas, nepamirškite, kad neišvengsite optimizavimo būtinybės, todėl raktiniai žodžiai, pavadinimo žyma, meta aprašymas, antraštės bei „Alt“ žymos privalo būti aprašytos.
Galiausia, nukreipimo puslapio sėkmę galima suskirstyti į tris elementus – dizainas, turinys ir optimizavimas. Jei Jums reikalinga pagalba kuriant „Landing Page“ su vienu ar visais elementais – nedvejodami parašykite mums žinutę.