Facebook reklamų biblioteka #2

Library“ įrankį nusprendėme paruošti dar vieną įrašą šia tema ir skubame pasidalinti mūsų komandos specialiai paruoštais papildomais patarimais, kurie įkvėps jus kitam puikiam „Facebook“ skelbimui.
Jei dar neskaitėte įrašo apie „Facebook ADS Library“, galite tai padaryti paspaudę ant šios nuorodos: https://www.motramo.lt/2020/07/14/facebook-reklamu-biblioteka-1/
Na, o dabar pristatome Motramo komandos paruoštus patarimus „Facebook ADS“ kūrimui, kurie padės išsiskirti ir atkreipti daugiau dėmesio:
👯 Savo raginimą veikti galite nukreipti į „Facebook“ įvykį. Pavyzdžiui, net skelbdami nuolaidų dienas savo elektroninėje parduotuvėje galite sukurti „Facebook“ įvykį ir pasiūlyti žmonėms dalyvauti jame. Taip jūsų skelbimą matys ir sutikusių dalyvauti draugai, todėl pasieksite didesnę auditoriją nei sukūrę paprastą reklaminį įrašą.
✅ Reklamose dalinkitės teigiamais atsiliepimais ir esamų klientų istorijomis, nes geroji patirtis skatina žmones išbandyti Jūsų produktus ar paslaugas. Jei vis dar neturite aktyvios atliepimų skilties „Fecebook“ būtinai ją aktyvuokite, nes tai pasitarnaus kaip papildomi turinio šaltiniai, kuriuos galėsite naudoti savo reklamoje.
🛍 Suteikite žmonėms galimybę susipažinti su Jūsų produktų sąrašu pačiame „Facebook“. Tokius potyrius klientams galite sukurti su beveik visais „Facebook“ skelbimų formatais – karusele, nuotrauka, vaizdo įrašu, skaidrių demonstracija ir kolekcija. Taip klientai galės apžiūrėti dominančias prekes net neapsilankę jūsų elektroninėje parduotuvėje ir nuspręsti, ar Jūsų asortimente yra tai, ko jie ieško.
Patiko? 🤩 Daugiau įrašų apie reklamavimą internete ir patarimų e-rinkodaros klausimais jau netrukus, o jei turite klausimų, ar norite pasikonsultuoti apie savo elektroninio marketingo strategiją bei įgyvendinimą – kviečiame parašyti mums ir žinutę, ar užsiregistruoti konsultacijai.
Facebook reklamų biblioteka #2

Sulaukę Jūsų susidomėjimo apie „Facebook ADS Library“ įrankį nusprendėme paruošti dar vieną įrašą šia tema ir skubame pasidalinti mūsų komandos specialiai paruoštais papildomais patarimais, kurie įkvėps jus kitam puikiam „Facebook“ skelbimui.
Jei dar neskaitėte įrašo apie „Facebook ADS Library“, galite tai padaryti paspaudę ant šios nuorodos: https://www.motramo.lt/2020/07/14/facebook-reklamu-biblioteka-1/
Na, o dabar pristatome Motramo komandos paruoštus patarimus „Facebook ADS“ kūrimui, kurie padės išsiskirti ir atkreipti daugiau dėmesio:
👯 Savo raginimą veikti galite nukreipti į „Facebook“ įvykį. Pavyzdžiui, net skelbdami nuolaidų dienas savo elektroninėje parduotuvėje galite sukurti „Facebook“ įvykį ir pasiūlyti žmonėms dalyvauti jame. Taip jūsų skelbimą matys ir sutikusių dalyvauti draugai, todėl pasieksite didesnę auditoriją nei sukūrę paprastą reklaminį įrašą.
✅ Reklamose dalinkitės teigiamais atsiliepimais ir esamų klientų istorijomis, nes geroji patirtis skatina žmones išbandyti Jūsų produktus ar paslaugas. Jei vis dar neturite aktyvios atliepimų skilties „Fecebook“ būtinai ją aktyvuokite, nes tai pasitarnaus kaip papildomi turinio šaltiniai, kuriuos galėsite naudoti savo reklamoje.
🛍 Suteikite žmonėms galimybę susipažinti su Jūsų produktų sąrašu pačiame „Facebook“. Tokius potyrius klientams galite sukurti su beveik visais „Facebook“ skelbimų formatais – karusele, nuotrauka, vaizdo įrašu, skaidrių demonstracija ir kolekcija. Taip klientai galės apžiūrėti dominančias prekes net neapsilankę jūsų elektroninėje parduotuvėje ir nuspręsti, ar Jūsų asortimente yra tai, ko jie ieško.
Patiko? 🤩 Daugiau įrašų apie reklamavimą internete ir patarimų e-rinkodaros klausimais jau netrukus, o jei turite klausimų, ar norite pasikonsultuoti apie savo elektroninio marketingo strategiją bei įgyvendinimą – kviečiame parašyti mums ir žinutę, ar užsiregistruoti konsultacijai.