Facebook reklamų biblioteka #1

Ar jau išbandėte „Facebook ADS Library“ įrankį? 🤩
„Facebook“ reklamos potencialas milžiniškas – 2019 metais „Facebook“ savo platformose priartėjo prie 2 milijardų vartotojų, o vidutinis „Facebook“ vartotojas per 30 dienų peržiūri apie 11 skelbimų, todėl Jei ieškote įkvėpimo kitam puikiam „Facebook“ skelbimui, šis įrašas būtent Jums! Skaitykite toliau ir sužinosite, kaip tyrinėti savo konkurentų skelbimus ir pasisemsite įkvėpimo iš kūrybingiausių ir veiksmingiausių „Facebook“ reklamų technikų. 👇👇👇
„Facebook ADS Library“ įrankyje galite įvesti bet kurio „Facebook“ puslapio pavadinimą, ir jame bus rodomi visi puslapio turimi skelbimai – ir aktyvūs, ir ne. Pavyzdžiui įvedus kavos giganto „Starbucks“ pavadinimą galime pamatyti, jog per pastarąsias 90 dienų įvairiuose socialiniuose tinkluose jis turėjo apie ~270 reklamų. 🔥🔥🔥 Tokiu būdu Jūs galite stebėti ir savo konkurentus – žiūrėti, kiek reklamų jie naudoja bei kiek joms išleidžia.
💃 #1 Patarimas. „Facebook“ vaizdo skelbimai – stenkitės išsiskirti
Ryškūs vaizdai gali būti tikrai veiksmingi „Facebook“. Jei kuriate grafiką ir norite, kad skelbimuose ji išsiskirtų, galite panaudoti įvairių spalvų rėmelius, kaip tai daro „The Guardian“. Kai kuriuos skelbimus jie įdeda ryškiai geltoname fone. Tokiu būdu žmonės gali pastebėti, jog tai yra reklaminis įrašas ir atkreipia papildomą dėmesį. Kita vertus, jei svarstote, kokias nuotraukas pasirinkti reklaminiams įrašams, stebėkite savo organinius įrašus ir testuokite. Akcentuojame, kad daugybė pačių geriausių „Facebook“ skelbimų prasidėjo kaip natūralūs pranešimai.
🤝 #2 Patarimas. „Facebook“ skelbimų tekstai – raginkite veikti
Vienas iš svarbiausių elementų reklamoje yra jūsų raginimas veikti. Kokius žodžius naudoti, kad įtikintumėte ką nors spustelėti ir peržiūrėti Jūsų skelbimą? Daug įkvėpimo ir pavyzdžių galite rasti naudodamiesi „Facebook“ skelbimų bibliotekoje, kur galite analizuoti įvairių įmonių reklaminius tekstus ir pritaikyti sau labiausiai tinkamus elementus.
Facebook reklamų biblioteka #1

Ar jau išbandėte „Facebook ADS Library“ įrankį? 🤩
„Facebook“ reklamos potencialas milžiniškas – 2019 metais „Facebook“ savo platformose priartėjo prie 2 milijardų vartotojų, o vidutinis „Facebook“ vartotojas per 30 dienų peržiūri apie 11 skelbimų, todėl Jei ieškote įkvėpimo kitam puikiam „Facebook“ skelbimui, šis įrašas būtent Jums! Skaitykite toliau ir sužinosite, kaip tyrinėti savo konkurentų skelbimus ir pasisemsite įkvėpimo iš kūrybingiausių ir veiksmingiausių „Facebook“ reklamų technikų. 👇👇👇
„Facebook ADS Library“ įrankyje galite įvesti bet kurio „Facebook“ puslapio pavadinimą, ir jame bus rodomi visi puslapio turimi skelbimai – ir aktyvūs, ir ne. Pavyzdžiui įvedus kavos giganto „Starbucks“ pavadinimą galime pamatyti, jog per pastarąsias 90 dienų įvairiuose socialiniuose tinkluose jis turėjo apie ~270 reklamų. 🔥🔥🔥 Tokiu būdu Jūs galite stebėti ir savo konkurentus – žiūrėti, kiek reklamų jie naudoja bei kiek joms išleidžia.
💃 #1 Patarimas. „Facebook“ vaizdo skelbimai – stenkitės išsiskirti
Ryškūs vaizdai gali būti tikrai veiksmingi „Facebook“. Jei kuriate grafiką ir norite, kad skelbimuose ji išsiskirtų, galite panaudoti įvairių spalvų rėmelius, kaip tai daro „The Guardian“. Kai kuriuos skelbimus jie įdeda ryškiai geltoname fone. Tokiu būdu žmonės gali pastebėti, jog tai yra reklaminis įrašas ir atkreipia papildomą dėmesį. Kita vertus, jei svarstote, kokias nuotraukas pasirinkti reklaminiams įrašams, stebėkite savo organinius įrašus ir testuokite. Akcentuojame, kad daugybė pačių geriausių „Facebook“ skelbimų prasidėjo kaip natūralūs pranešimai.
🤝 #2 Patarimas. „Facebook“ skelbimų tekstai – raginkite veikti
Vienas iš svarbiausių elementų reklamoje yra jūsų raginimas veikti. Kokius žodžius naudoti, kad įtikintumėte ką nors spustelėti ir peržiūrėti Jūsų skelbimą? Daug įkvėpimo ir pavyzdžių galite rasti naudodamiesi „Facebook“ skelbimų bibliotekoje, kur galite analizuoti įvairių įmonių reklaminius tekstus ir pritaikyti sau labiausiai tinkamus elementus.