Influencerių marketingas #1

Trumpi patarimai apie produktų reklamavimą su nuomonės formuotojais („influenceriais“). I dalis.
Jau darosi įprasta, kad „influenceriai“ padeda plėsti daugelio prekių ženklų žinomumą. Tačiau, pasirinkus neteisingus nuomonės formuotojus, tai gali paveikti jūsų prekės ženklo reputaciją. Vis dėlto, darbas su „influenceriais“ gali būti naudingas – pažiūrėjus į skaičius vidutiniškai vieno išleisto dolerio „influencerių“ rinkodarai, vertė yra apie 5,20 dolerių.
Šiame įraše paruošėme Jums tris dalykus, kuriuos reikėtų daryti, jei planuojate startuoti su reklaminėmis kompanijomis ir nuomonės formuotojais:
✅ ATIDŽIAI RINKITĖS NUOMONĖS FORMUOTOJĄ
🔸 Pirmasis ir svarbiausias žingsnis yra partnerystė su tinkamais influenceriais. Labai svarbu, kad „influencerio“ auditorija atitiktų jūsų auditoriją, nes kitaip reklamą matys
tie, kuriems jūsų produkcija neaktuali ir pardavimai neaugs.
🔸 Bendradarbiaukite su tais, kurie yra aktyvūs ir nuosekliai skelbia turinį. Atkreipkite dėmesį ir į tai, ar nuomonės formuotojas reguliariai reaguoja į savo auditorijos komentarus bei į juos atsako.
🔸 Norėdami pasiekti geresnių rezultatų stenkitės pasirinkti tokį nuomonės formuotoją, kuris vertintų ir puoselėtų panašias į jūsų įmonės vertybes ir aiškiai aptarkite savo kliento asmenybę. Tai padės geriau išsiaiškinti, kurie influenceriai yra idealūs jūsų prekės ženklui.
✅ SKATINKITE „INFLUENCERIŲ“ KŪRYBIŠKUMĄ
🔸 Nuomonės formuotojai gerai pažįsta savo auditoriją ir yra mėgstami dėl savo autentiškumo. Taigi, kai su jais bendradarbiaujate, prisiminkite, kodėl pirmiausia kreipėtės į „influencerį“ – nes pasitikite juo ir jo turiniu. Nors nepaprastai svarbu jiems pateikti gaires, įsitikinkite, kad neužtemdysite jų kūrybiškumo.
✅ DĖL TIKSLŲ NUSPRĘSKITE IŠ ANKSTO
🔸 Prieš susisiekdami su „influenceriu“, paklauskite savęs, ko tikitės pasiekti kampanijos metu. Jei norite plėsti prekės ženklo žinomumą, tai galima padaryti pasinaudojant prekės ženklo paminėjimu, dovanomis, produktų apžvalgomis. Jei siekiate daugiau konversijų galite „influenceriams“ duoti nuolaidų kodus su jų vardais. Jei norite pritraukti daugiau sekėjų į savo paskyras, galite dalintis „influencerių“ turiniu savo kanaluose.
Galiausiai, svarbu ne tik aiški informacija apie tai, ko tikitės, bet ir tai, ką pasiūlysite mainais. 💫
Influencerių marketingas #1

Trumpi patarimai apie produktų reklamavimą su nuomonės formuotojais („influenceriais“). I dalis.
Jau darosi įprasta, kad „influenceriai“ padeda plėsti daugelio prekių ženklų žinomumą. Tačiau, pasirinkus neteisingus nuomonės formuotojus, tai gali paveikti jūsų prekės ženklo reputaciją. Vis dėlto, darbas su „influenceriais“ gali būti naudingas – pažiūrėjus į skaičius vidutiniškai vieno išleisto dolerio „influencerių“ rinkodarai, vertė yra apie 5,20 dolerių.
Šiame įraše paruošėme Jums tris dalykus, kuriuos reikėtų daryti, jei planuojate startuoti su reklaminėmis kompanijomis ir nuomonės formuotojais:
✅ ATIDŽIAI RINKITĖS NUOMONĖS FORMUOTOJĄ
🔸 Pirmasis ir svarbiausias žingsnis yra partnerystė su tinkamais influenceriais. Labai svarbu, kad „influencerio“ auditorija atitiktų jūsų auditoriją, nes kitaip reklamą matys tie, kuriems jūsų produkcija neaktuali ir pardavimai neaugs.
🔸 Bendradarbiaukite su tais, kurie yra aktyvūs ir nuosekliai skelbia turinį. Atkreipkite dėmesį ir į tai, ar nuomonės formuotojas reguliariai reaguoja į savo auditorijos komentarus bei į juos atsako.
🔸 Norėdami pasiekti geresnių rezultatų stenkitės pasirinkti tokį nuomonės formuotoją, kuris vertintų ir puoselėtų panašias į jūsų įmonės vertybes ir aiškiai aptarkite savo kliento asmenybę. Tai padės geriau išsiaiškinti, kurie influenceriai yra idealūs jūsų prekės ženklui.
✅ SKATINKITE „INFLUENCERIŲ“ KŪRYBIŠKUMĄ
🔸 Nuomonės formuotojai gerai pažįsta savo auditoriją ir yra mėgstami dėl savo autentiškumo. Taigi, kai su jais bendradarbiaujate, prisiminkite, kodėl pirmiausia kreipėtės į „influencerį“ – nes pasitikite juo ir jo turiniu. Nors nepaprastai svarbu jiems pateikti gaires, įsitikinkite, kad neužtemdysite jų kūrybiškumo.
✅ DĖL TIKSLŲ NUSPRĘSKITE IŠ ANKSTO
🔸 Prieš susisiekdami su „influenceriu“, paklauskite savęs, ko tikitės pasiekti kampanijos metu. Jei norite plėsti prekės ženklo žinomumą, tai galima padaryti pasinaudojant prekės ženklo paminėjimu, dovanomis, produktų apžvalgomis. Jei siekiate daugiau konversijų galite „influenceriams“ duoti nuolaidų kodus su jų vardais. Jei norite pritraukti daugiau sekėjų į savo paskyras, galite dalintis „influencerių“ turiniu savo kanaluose.
Galiausiai, svarbu ne tik aiški informacija apie tai, ko tikitės, bet ir tai, ką pasiūlysite mainais. 💫